loading...
قلعه دانلود
حمزه حیدرنژاد بازدید : 4 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

نیمه دوم سال 1350 اختلافات رژیـم بعثـى عراق و شاه بالا گـرفت و به اخراج و آواره شـدن بسیارى از ایرانیان مقیـم عراق انجامید. امام خمینى طـى تلگرافى به رئیـس جمهور عراق شدیدا اقدامات ایـن رژیـم را محكـوم نمود. حضرت امام در اعتراض به شرایط پیـش آمـده تصمیـم به خـروج از عراق گـرفت اما حكـام بـغداد بـا آگـاهـى از پیـامـدهـاى هجـرت امـام در آن شـرایط اجـازه خـروج ندادند سال 1354 در سالگرد قیام 15 خـرداد، مـدرسه فیضیه قـم بار دیگر شاهـد قیام طلاب انقلابـى بـود. فریادهاى درود بر خمینـى ومـرگ بر سلسله پهلـوى به مـدت دو روز ادامه داشت پیـش از ایـن سازمانهـاى چـریكـى متلاشـى شـده وشخصیتهاى مذهى و سیاسى مبارز گرفـتار زندانهاى رژیم بودند .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام.خیلی میبخشید که آدرس وبلاگ به محتویات داخل آن نمی خوره.موضوع اینه که من این وبلاگ رو برای یه مسابقه ساخته بودم ولی بعد از مسابقه تصمیم گرفتم درش برنامه،بازی و کلی چیزای دیگه بذارم.اگر از این وبلاگ راضی نیستید من بعدا اون رو حذف میکنم و بهتر و زیبا تر میسازم.پس منتظر باشید تا وبلاگ جدید را بسازم بعد آدرس اون رو در این وبلاگ درج میکنم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 140
  • بازدید سال : 173
  • بازدید کلی : 1,145