loading...
قلعه دانلود
حمزه حیدرنژاد بازدید : 4 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی زیبای MXGP که توسط کمپانی Plug in Digital اینبار برای PC منتشر شده است قطعا برای هواداران موتوکراس سرگرم کننده خواهد بود. همانند عنوان های قبلی Milestone، این بازی نیز با وفاداری به لایسنس اصلی و به صورت شبیه سازی (Simulation) خواهد بود. بازی MXGP بر حسب مسابقات FIM Motocross World Championship ساخته شده است. این بازی با گرافیک بسیار عالیه خود و رقیبان هوشمند داخل بازی ، هر لحظه گیمر را برای ادامه ی بازی تشویق می کند. عنوان MXGP نام یکی دیگر از بازی های شرکت معروف Milestone است که شبیه سازی شده سری مسایقات موتور کراس است. سبک این بازی Racing بوده و بازی توسط Plug in Digital منتشر شده است. گرد و غبار، احساس، شبیه سازی، صحت، جهش شگفت انگیز و مبارزه برای کسب مقام اول جزء عناصر اصلی بازی MXGP میباشد. این بازی بصورت کاملا رسمی با عنوان MXGP, The Official Motocross Videogame منتشر شده و تمامی قوانین موجود در بازی بر حسب MXGP رسمی ۲۰۱۳ میباشد. در بازی شما برای کسب مقام اول جهان تلاش میکنید و در جاده های خاکی سعی بر کسب مفام اول میکنید. تمامی عناصر این بازی بصورت کاملا واقعی طارحی شده اند که نور واقع گرایانه، محیط های ۳D، فن، بالن و پرچم متحرک جزئی از آن ها هستند. همچنین ۶۰ نوع موتور مختلف با ۶۰ راننده حرفه ای موتورکراس برای این بازی در نظر گرفته که میتوانید از آن ها قهرمان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

  |نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱.۵ گیگابایت|

MXGP pc cover دانلود بازی MXGP برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows®XP™ SP2, Windows®Vista™, Windows®7 or Windows®8/li>
Processor: Intel™ 2.4Ghz or similar
Memory: 2 GB RAM
Hard Drive: 4GB free hard disk space
Graphics: NVIDIA® Geforce 7600 or ATI® X1600 or higher (it must be able to manage Pixel Shader 3.0) with at least 512MB of display memory (Laptop versions of these cards are not fully supported)
Sound: Windows Supported Sound Card
DirectX®: 9.0c

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows®XP™ SP2, Windows®Vista™, Windows®7 or Windows®8
Processor: Intel Core i5-750, 2.67 GHz / AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz
Memory: 4GB RAM
Hard Drive: 4GB free hard disk space
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 6950 or better (Laptop versions of these cards are not fully supported) Network: Broadband Internet connection
Sound: Windows Supported Sound Card
DirectX®: 9.0c

 

تصاویری از محیط بازی:

MXGP screenshots 01 small دانلود بازی MXGP برای PC MXGP screenshots 02 small دانلود بازی MXGP برای PC

MXGP screenshots 03 small دانلود بازی MXGP برای PC MXGP screenshots 04 small دانلود بازی MXGP برای PC

MXGP screenshots 05 small دانلود بازی MXGP برای PC MXGP screenshots 06 small دانلود بازی MXGP برای PC

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. هم چنین برای اجرای فایل نصب (Setup) بازی، شما باید حتما پیش نیاز .Net Framework 4.5 به بالا را بر روی سیستم خود نصب داشته باشید. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی MXGP برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

حمزه حیدرنژاد بازدید : 0 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

|به همراه آپدیت چهارم بازی Update v1.04-RELOADED|

 

NFS Rivals pc cover small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC

موارد اساسی و پایه‌ای بازی، بدون هیچ سورپرایزی، بسیار خوب طراحی شده‌اند. هندلینگ ماشین‌ها دقیق است و به سرعت واکنش نشان می‌دهند، وزن و سنگینی متفاوت هر ماشین نیز به خوبی احساس می‌شود. دریفت زدن یک عمل کاملا مهارتی و تکنیکی می‌باشد و مانند گذشته فقط کافی نیست عقب ماشین را رو به بیرون بچرخانید، دریفت زدن نیازمند خلاص کردن گاز و تنظیم سرعت، چرخاندن دقیق فرمان و در صورت نیاز کشیدن ترمز دستی می‌باشد. حس سرعت نیز به بهترین نحو القا می‌شود و جلوه‌های بصری نسل بعد و زیبای بازی هم سطح بسیار بالایی دارند.

موتور Frostbite 3 با Rivals، به خوبی قابلیت‌های چندگانه‌ی خود را اثبات کرده است. محیط بازی بسیار فراخ و خوش منظره می‌باشد. کوهستان‌های خشک و لم یزرع جای خود را به جنگل‌های شادابی می‌دهند که درختان بلند آن در اطراف جاده ردیف شده‌اند. مسیرهای حرکت نیز بسیار متنوع هستند و پر از پرش، میانبر و راه‌های انحرافی می‌باشند. شرایط جوی و آب و هوایی، تاثیر قابل توجهی در حس و حال و گیم‌پلی بازی می‌گذارند و شما را به وجد می‌آورند. هیچ چیزی مانند دیدن رعد و برقی مهیب از دور دست در یک جاده‌ی کوهستانی نمی‌باشد. آب و هوای بازی کاملا پویا است، ناگهان متوجه می‌شوید که به ابرهای سیاه و بزرگی  در حال نزدیک شدن هستید و با رسیدن به آن‌ها بارانی شلاقی از آسمان سرازیر می‌شود.

 

بدون در نظر گرفتن اینکه در کدام سمت قانون رانندگی می‌کنید، گیم‌پلی NFS: Rivals در حول مجموعه چالش‌های مختلفی جریان دارد. برای مثال اگر پلیس باشید، به شما ماموریتی محول می‌شود و شما باید گروهی از مراحل مختلف را بگذرانید. این چالش‌ها، کلید اصلی پیشرفت در بازی و آزاد کردن ماشین‌ها می‌باشند. موضوعی که در مورد چالش‌ها بسیار مهم می‌باشد این است که در هر درجه‌ی سختی چندین چالش مختلف وجود دارد و شما می‌توانید کاری که دوست دارید را انجام دهید. می‌توانید به جان مسابقات غیر قانونی بیفتید و رانندگانش را دستگیر کنید و یا اینکه چالش‌های "پاسخ سریع" که باید در زمانی خاص از یک نقطه به نقطه‌ی دیگری بروید، را انجام دهید.  شاید هم دوست داشته باشید در نقش یک پلیس مخفی وارد مسابقات شوید.

 

اگر در نقش یک مسابقه دهنده بازی کنید، ساختار اصلی یکسان است و دقیقا حق انتخاب مشابهی دارید، فقط نام چالش‌ها تفاوت می‌کند. در هر صورت می‌توانید هر جور که دوست دارید چالش‌ها را انجام دهید. می‌توانید دریفت بزنید یا وارد یک مسابقه‌ی عادی شوید و یا اینکه از دست پلیس‌ها فرار کنید. چالش‌های بازی به هیچ وجه جدید نیستند و آن‌ها در نسخه‌های قبلی Need for Speed دیده‌ایم. اما هنگامی که بازیکنان مختلفی را در دنیایی که ساختاری مشابه یک بخش تک نفره دارد، وارد کنید، با هرج و مرجی لذت بخش و هیجان انگیز مواجه می‌شوید که نظیر آن را کمتر دیده‌اید. همانطور که پیشتر اشاره کردم، غیر قابل پیش بینی بودن، عامل بسیار مهمی در Rivals می‌باشد. ممکن است با چهار ماشین هوش مصنوعی مسابقه دهید و از کوهی بالا بروید، در حالی که از سمت مقابل دو ماشین دیگر که درگیر یک مسابقه‌ی دو نفره می‌باشند، ازکنارتان رد می‌شوند. برخلاف نسخه‌های قدیمی، بخش تک نفره ساختاری شسته و رفته و مشخص ندارد، ماشین‌ها در جریانند، جیغ لاستیک‌ها شنیده می‌شود و شما در این هیاهوی بی‌پایان راه خود را باز می‌کنید و اول می‌شوید. اگر در دنیای بازی یکی از دوستان خود را دیدید، فقط یک دکمه از شروع چالشی جدید فاصله دارید. چرا هنگامی که می‌توانید با دوستان خود کل‌کل کنید، وقتتان را صرف شکست دادن هوش مصنوعی بکنید؟

Need for Speed: Rivals عنوانی است که از مکانیک‌های نسخه‌های گذشته به شیوه‌ای جدیدتر و هیجان انگیزتر استفاده می‌کند. بازی بسیار زنده است و گرافیک خارق العاده‌ و رنگ‌های طبیعی آن، حس زنده بودن و نشاط بازی را دوچندان می‌کند. به نظر می‌رسد بالاخره EA  به فرمول مناسبی دست پیدا کرده است و می‌تواند سری NFS را نجات دهد.

منبع توضیحات: وبسایت بازی نما

 

تصاویری از محیط بازی:

NFS Rivals screenshots 01 small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC NFS Rivals screenshots 02 small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC

NFS Rivals screenshots 03 small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC NFS Rivals screenshots 04 small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC

NFS Rivals screenshots 05 small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC NFS Rivals screenshots 06 small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Windows Vista (SP2), Windows 7
CPU: Intel 2.4 GHz Core 2 Duo, AMD 2.6 GHz Athlon X2
RAM: At least 4 GB
HARD DRIVE: At least 30 GB of free space
VIDEO: AMD Radeon 3870 512Mb or better, NVIDIA GeForce 8800 GT 512 Mb or better, IntelHD 4000 integrated 512Mb or better
DIRECTX: DirectX 10.1 compatible

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP, Windows Vista (SP2), Windows 7 (Recommended is Windows 8 64-bit)
CPU: Intel Quad Core CPU, AMD Duo Core CPU
RAM: At least 8 GB
HARD DRIVE: At least 30 GB of free space
VIDEO: AMD Radeon 7870 3Gb or better, NVIDIA GeForce GT660 3Gb or better
DIRECTX: DirectX 11 compatible

 

source دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

download دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Direct Link

 

  download دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC- دانلود آپدیت چهارم Update v1.04 RELOADED بازی

حمزه حیدرنژاد بازدید : 4 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

عنوان NASCAR ’14 به وسیله ی ناشر آن یعنی Deep Silver معرفی شد.این بازی به وسیله ی Euthechnyx ساخته شده و اوایل سال ۲۰۱۴ برای PS3 و Xbox360 منتشر می شود.در بیانیه ی رسمی که به VG247 فرستاده شد،ناشر بازی تایید کرد که بازی به وسیله ی تکنولوژی مخصوص سری NASCAR یعنی Highlights تزئین شده که به بازیکنان این اجازه را می دهد تا مسابقات بسیار واقعی را بازسازی کرده،با شرایط آب و هوایی وفق داده شده و مانند دیگر رقیبانشان به جدال برای بهترین شدن بپردازند.همچنین در بازی بخش Career وجود خواهد داشت تا بازیکنان بر سر اقتدار و شکوه،قرارداد بستن با اسپانسرهای مطرح تر و راه اندازی R&D برای داشتن مسابقات بهتر،با همدیگر به مبارزه بپردازند.در بازی مسابقاتی از قبیل Daytona, Sonoma و Talladega به همراه بخش آنلاین و دونفره وجود خواهد داشت.

| نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱.۴ گیگابایت |

 

NASCAR 14 pc cover small دانلود بازی NASCAR 14 برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Processor: AMD Athlon 64 X2 6000+ (2*3000 MHz)
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: GeForce 8800 GT

 

سیستم پیشنهادی:

Processor: Intel Core I5-760 (4*2800 MHz)
Memory: 4096 MB RAM
Graphics: GeForce GTX 260

 

تصاویری از محیط بازی:

NASCAR 14 screenshots 01 small دانلود بازی NASCAR 14 برای PC NASCAR 14 screenshots 02 small دانلود بازی NASCAR 14 برای PC

NASCAR 14 screenshots 03 small دانلود بازی NASCAR 14 برای PC NASCAR 14 screenshots 04 small دانلود بازی NASCAR 14 برای PC

NASCAR 14 screenshots 05 small دانلود بازی NASCAR 14 برای PC NASCAR 14 screenshots 06 small دانلود بازی NASCAR 14 برای PC

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. هم چنین برای اجرای فایل نصب (Setup) بازی، شما باید حتما پیش نیاز .Net Framework 4.5 به بالا را بر روی سیستم خود نصب داشته باشید. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی NASCAR 14 برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

حمزه حیدرنژاد بازدید : 6 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

Assetto Corsa یک شبیه ساز نسل بعدی رانندگی برای ویندوز PC از دنیای واقعی است. این بازی توسط Kunos Simulazioni ساخته و طراحی شده است و در ۸ نوامبر ۲۰۱۳ بصورت رسمی منتشر شده است. شرکت سازنده سعی کرده تا در این بازی گیمر را با یک رانندگی در جهان واقعی روبرو کند و سعی کرده از طبیعی ترین سیستم هندلینگ و شبیه سازی برای ساخت این بازی بهره ببرد. این بازی دارای ۵ حالت FREE PRACTICE, HOTLAP, TIME ATTACK, 12 SPECIAL EVENTS, DRIFT MODE میباشد که بطور کلی ۳۵ مدل خودروی زیبا و کارآمد، ۱۶ کلاس خودرو و ۱۱ مسیر متفاوت در گیم پلی این بازی قابل دستیابی می باشند. به گقته سازنده این بازی هر دو هفته بسته آپدیتی برای این بازی در نظر گرفته میشود که هر هفته گیمر با ماشین های جدید و آهنگ های جدیدی برای بازی روبرو میشود.

 

 

Assetto Corsa Early Access pc cover دانلود بازی Assetto Corsa Early Access برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista,7,8,8.1
Processor: AMD Athlon X2 2.8 GHZ, Intel Core 2 Duo 2.4 GHZ
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 10.1 (AMD Radeon HD 6450, Nvidia GeForce GT 460)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 15 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

Assetto Corsa Early Access screenshots 01 small دانلود بازی Assetto Corsa Early Access برای PC Assetto Corsa Early Access screenshots 02 small دانلود بازی Assetto Corsa Early Access برای PC

Assetto Corsa Early Access screenshots 03 small دانلود بازی Assetto Corsa Early Access برای PC Assetto Corsa Early Access screenshots 04 small دانلود بازی Assetto Corsa Early Access برای PC

 

source دانلود بازی Assetto Corsa Early Access برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه SANTA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

download دانلود بازی Assetto Corsa Early Access برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

حمزه حیدرنژاد بازدید : 6 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Motor Rock موتور راک یکی از سری بازی های سبک اکشن و مسابقه ای است که توسط Yard Team طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی None آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . بار دیگر یک مسابقه ایزومتریک دیوانه وار با یک موسیقی خیره کننده پا به دنیای بازی ها گذاشته است . موتور راک آمده است تا روح و گیم پلی بهترین بازی های مسابقه دهه ۹۰ را بار دیگر بازسازی کند . در این بازی شما باید یکی از وسایل نقلیه را به دلخواه انتخاب کرده و با استفاده از فرصت های تاکتیکی جدید و با تکیه بر مهارت خود , راه خود را از طریق مسیرهای دشوار کهکشان ها ادامه دهید . ۵ نماینده از ۵ سیاره مختلف در این مسابقات شرکت می کنند که تمامی وسایل نقلیه آنها تا دندان مسلح بوده و هر کدام دارای سلا حا و زره پوش های منحصر به فرد می باشند . هرچه بیشتر به پیش می روید می توانید سلاح های مخفی را باز کرده و توانایی های خود را ارتقا بخشید . بازی این امکان را به شما می دهد تا به صورت تکنفره و یا چندنفره و به صورت شبکه ای با یکدیگر به بازی بپردازید.

 

Motor of Rock pc cover دانلود بازی Motor Rock برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: WIndows XP,7,8
Processor: 1,5 Ghz
Memory: 256 MB RAM
Graphics: 128 mb Geforce 6600, ATI Radeon HD2600, Intel HD 3000
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 500 MB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP,7,8
Processor: 2,5 Ghz
Memory: 512 MB RAM
Graphics: 384mb Geforce GTX 260 , ATI Radeon HD5650
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 500 MB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

Motor of Rock screenshots 01 small دانلود بازی Motor Rock برای PC Motor of Rock screenshots 03 small دانلود بازی Motor Rock برای PC

Motor of Rock screenshots 04 small دانلود بازی Motor Rock برای PC Motor of Rock screenshots 01 small دانلود بازی Motor Rock برای PC

 

source دانلود بازی Motor Rock برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

download دانلود بازی Motor Rock برای PC دانلود:    Direct Link

حمزه حیدرنژاد بازدید : 5 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی رالی قهرمانی جهان ۴ WRC: FIA World Rally Championship  یکی از بازی های مهیج در سبک Racing میباشد که توسط شرکت Black Bean Games برای کنسول های PS3 ریلیز شده است. این بازی مسابفات رالی جهانی را که هر ساله بصورت رسمی برگزار میشود و شرکت کنندگان از کشور های مختلف حاضر میشوند را به بازی میکشد. هر فصل این مسابقات شامل ۱۳ مسابقه است که هرکدام در کشور مختلفی برگزار می‌گردد و در هر مسابقه به راننده‌ها و سازنده‌ها طبق شیوه امتیازدهی فیا امتیاز داده‌ می‌شود. بازی در جاده های خاکی پر و پیچ و خم به وقوع میپیوندد و شما باید با تسلط کامل و به کمک ترمز دستی ماشین را در جهت های مختلف با بالاترین سرعت کنترل کنید, دقت کنید سرعت ماشین به دلیل دارا بودن موتورهای ۱۶۰۰سی‌سی سوپرشارژشده کمی دشوار است!بازی به دو بخش قهرمانی و زمانی تقسیم شده و شما در بخش قهرمانی بصورت پله ای باید از رقیبان عبور کنید و در نهایت در مسابقات فیا عنوان قهرمانی را نصیب خود کنید.

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۸ گیگابایت |

 

WRC 4 pc cover small دانلود بازی WRC FIA World Rally Championship 4 برای PC

 

 

در بخش زمانی بازی ۴ WRC: FIA World Rally Championship شما باید به فکر زدن رکورد در کوتاه ترین زمان باشید, بازی از آنجایی جذاب میشود که شما رکورد خود را در تابلوهیا جهانی ثبت میکند و با قهرمانان آنلاین مسابقه میدهید. بازی از موتور گرافیکی بسیار خوبی بهره میبرد طوری که تمامی عوامل بصورت واقعی به تصویر کشیده شده اند  همچنین شرکت بلک بین گیم پلی را طوری پایه گذاری کرده که گیمر احساس رانندگی در جاده های بیابانی و جنگلی به وی دست دهد تا بتوانید خود را در اوج سرعت جای راننده اصلی قرار دهد.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows®XP™ SP2, Windows®Vista™ or Windows®7
Processor: Intel™ 2.4 GHz or similar
Memory: 1 GB RAM
Graphics: NVIDIA® Geforce 8800 GT or AMD® Radeon™ HD 3870 or above (has to run Pixel Shader 3.0) with at least 512 MB video memory
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 4100 MB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows®XP™, Windows®Vista™, Windows®7
Processor: Intel™ Core 2 Duo / AMD™ Athlon 64 X2 or above
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce™ 9000 series or above, AMD® Radeon™ HD4000 or above (has to run Pixel Shader 3.0) with at least 1 GB video memory. Laptop versions of these cards are not fully supported.
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 4100 MB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

WRC 4 screenshots 01 small دانلود بازی WRC FIA World Rally Championship 4 برای PC WRC 4 screenshots 02 small دانلود بازی WRC FIA World Rally Championship 4 برای PC

WRC 4 screenshots 03 small دانلود بازی WRC FIA World Rally Championship 4 برای PC WRC 4 screenshots 04 small دانلود بازی WRC FIA World Rally Championship 4 برای PC

WRC 4 screenshots 05 small دانلود بازی WRC FIA World Rally Championship 4 برای PC WRC 4 screenshots 06 small دانلود بازی WRC FIA World Rally Championship 4 برای PC

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی WRC FIA World Rally Championship 4 برای PC دانلود نسخه BLACKBOX به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

حمزه حیدرنژاد بازدید : 6 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

در این بازی چیزی که بیشتر و قابل درک تر از دیگر بخش های مهم بازی است مرگ و باخت های پیاپی و اعصاب خورد کنی است که در طول مسابقات بارها و بارها گیمر را به مرز خورد کردن سیستم و کنترل ( GamePad ) سوق می دهد. با شروع این بازی حس خاصی خواهید داشت ، حسی آکنده از نفرت !! شاید تعجب کنید، ولی این بازی تا جایی که من تجربه کرده ام به سختی عنوانی همانند Dark Souls است که با روح و جان بازیباز مبارزه می کند و او را به فکر اینکه چرا این بازی را خریده است می اندازد!! از جایی که بازی دارای سختی های زیادی است (منجمله مرگ های پی در پی) سازندگان سیستم جالبی برای بازی در نظر گرفته اند، آنهم دریافت پول در هر صورت است!! اگر بازی را تا انتها به پیش بروید و در انتها به مقام اول برسید پول و امتیاز زیادی کسب خواهید کرد که در آپگرید و به روز کردن وسیله خود تاثیر زیادی دارد، در غیر اینصورت اگر در میانه راه شکست بخورید به میزات مسافتی که طی کرده اید و مقامی که داشتیه اید پول و امتیاز کسب می کنید، همین امر باعث می شود تا بازیباز خیلی زود از روند کند و روح خراش بازی خسته نشود و امیدی هر چند کوچک برای ادامه مسیر داشته باشد.

 

Gas Guzzlers Extreme pc cover دانلود بازی Gas Guzzlers Extreme برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® XP/Vista(TM)/Windows 7/Windows 8
Processor: Dual-core 2.0 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX(R) 9 Compatible Graphics Card with SM 3.0. (GeForce(R) 8800 Ultra or 4850 AMD/ATi) with 512 MB RAM
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 12 GB available space
Sound Card: 16 Bit Sound Card

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows® XP/Vista(TM)/Windows 7/Windows 8
Processor: Quad-core Q6600 2.4 GHz or Equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX(R) 9 Compatible Graphics Card (Radeon(R) 6850, GeForce(R) 560) with 1 GB RAM
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 12 GB available space
Sound Card: 3D Compatible Sound Card

 

تصاویری از محیط بازی:

Gas Guzzlers Extreme screenshots 01 small دانلود بازی Gas Guzzlers Extreme برای PC Gas Guzzlers Extreme screenshots 02 small دانلود بازی Gas Guzzlers Extreme برای PC

Gas Guzzlers Extreme screenshots 03 small دانلود بازی Gas Guzzlers Extreme برای PC Gas Guzzlers Extreme screenshots 04 small دانلود بازی Gas Guzzlers Extreme برای PC

Gas Guzzlers Extreme screenshots 05 small دانلود بازی Gas Guzzlers Extreme برای PC Gas Guzzlers Extreme screenshots 06 small دانلود بازی Gas Guzzlers Extreme برای PC

 

source دانلود بازی Gas Guzzlers Extreme برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

download دانلود بازی Gas Guzzlers Extreme برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

حمزه حیدرنژاد بازدید : 5 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

در F1 2013 شما می‌توانید به جای تمامی رانندگان مشهور نظیر لوئیس همیلتون، سباستین فتل و غیره بازی کنید، همچنین تمامی پیست‌ها و ماشین‌های واقعی مسابقات فرمول یک نیز در بازی وجود خواهد داشت. در ضمن تمامی تغییراتی که در قوانین مسابقات فرمول یک ایجاد شده است نیز در F1 2013 وجود خواهد داشت. F1 2013 دارای بخش جدیدی به نام Classic Mode می‌باشد که توسط  گزارشگر معروف Murray Walker معرفی می‌شود. در این بخش رانندگان مشهور دهه‌ی ۸۰ در کنار رانندگان حال حاضر مسابقه می‌دهند. همچنین ماشین‍ها و پیست‌های قدیمی فرمول یک نیز در این بخش قابل دسترس هستند. Classic Mode را می‌توانید در حالت آنلاین و آفلاین بازی کنید. F1 2013 دارای بخش Young Driver’s Test نیز می‌باشد که نسبت به سال قبل گسترش بسیاری پیدا کرده است. این بخش برای بازیکنان جدیدی است که هنوز به زیر و بم فرمول یک آشنا نیستند. همه‌ی بخش‌های آفلاین بازی نیز با RaceNet هماهنگ هستند تا F1 2013 را رقابتی و اجتماعی‌تر از نسخه‌های پیشین بکند.

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۱ گیگابایت|

 

F1 2013 pc cover دانلود بازی F1 2013 برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.4Ghz or AMD Athlon X2 5400+
Memory: 2 GB RAM
Graphics: AMD HD2600 or NVIDIA Geforce 8600
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 15 GB available space
Sound Card: Direct X compatible soundcard
Additional Notes: Supported Graphics Cards: •AMD Radeon HD2600 or higher, HD3650 or higher, HD4550 or higher, HD5000 Series, HD6000 Series, HD7000 Series. •nVidia GeForce 8600 or higher, 9500 or higher, GTX220 or higher, GTX400 Series, GTX500 Series, GTX600 Series. Intel HD Graphics 3000 or higher, AMD Fusion A8 or higher

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista, Windows 7 64 bit or Windows 8
Processor: Intel Core i7/AMD Bulldozer
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD HD6000 Series/Nvidia GTX500 Series minimum 1GB RAM
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 15 GB available space
Sound Card: Direct X compatible soundcard
Additional Notes: Supported Graphics Cards: •AMD Radeon HD2600 or higher, HD3650 or higher, HD4550 or higher, HD5000 Series, HD6000 Series, HD7000 Series. •nVidia GeForce 8600 or higher, 9500 or higher, GTX220 or higher, GTX400 Series, GTX500 Series, GTX600 Series. Intel HD Graphics 3000 or higher, AMD Fusion A8 or higher.

 

تصاویری از محیط بازی:

f1 2013 screenshots 01 small دانلود بازی F1 2013 برای PC f1 2013 screenshots 02 small دانلود بازی F1 2013 برای PC

f1 2013 screenshots 03 small دانلود بازی F1 2013 برای PC f1 2013 screenshots 04 small دانلود بازی F1 2013 برای PC

f1 2013 screenshots 05 small دانلود بازی F1 2013 برای PC f1 2013 screenshots 06 small دانلود بازی F1 2013 برای PC

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی F1 2013 برای PC دانلود نسخه BLACKBOX به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link

 

حمزه حیدرنژاد بازدید : 4 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

آماده‌ی نبردی سنگین باشید که تنها در بازی Hot Wheels قابل تجربه است! به گروه تیم رانندگان حرفه ای Hot Wheels ملحق شوید تا برای بدست آوردن عنوان "بهترین راننده‌ی دنیا" با یکدیگر به رقابت بپردازد. رانندگان به چهار تیم تقسیم می‌شوند که هر تیم قوانین مختص خود را داراست: تیم بسیار سریع (سبز)، بیداد‌گران (قرمز)، تکنولوژی برتر (آبی) و قدرتمند (زرد). در رویدادهای هراس‌انگیز همراه با چهار تیم حرفه ای Hot Wheels در سرتاسر دنیا باشید. برای اولین بار، طرفداران این بازی می‌توانند در فضایی آنلاین، رقابت بین تیم‌های مختلف را تجربه کرده و در مهد تولد Hot Wheels به رقابت بپردازند. تیم خود را انتخاب کرده، راننده‌ی خود را برگزینید و به سوی هدف خود بروید!

 

Hot Wheels pc cover دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای PC

 

 

تصاویری از محیط بازی:

Hot wheels screenshots 01 small دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای PC Hot wheels screenshots 02 small دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای PC

Hot wheels screenshots 03 small دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای PC Hot wheels screenshots 04 small دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای PC

Hot wheels screenshots 05 small دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای PC Hot wheels screenshots 06 small دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای PC

 

source دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

download دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

درباره ما
Profile Pic
سلام.خیلی میبخشید که آدرس وبلاگ به محتویات داخل آن نمی خوره.موضوع اینه که من این وبلاگ رو برای یه مسابقه ساخته بودم ولی بعد از مسابقه تصمیم گرفتم درش برنامه،بازی و کلی چیزای دیگه بذارم.اگر از این وبلاگ راضی نیستید من بعدا اون رو حذف میکنم و بهتر و زیبا تر میسازم.پس منتظر باشید تا وبلاگ جدید را بسازم بعد آدرس اون رو در این وبلاگ درج میکنم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 75
  • بازدید کلی : 1,047