loading...
قلعه دانلود
حمزه حیدرنژاد بازدید : 0 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

نکته: گوگل کروم دارای ۳ نسخه beta و dev و stable می باشد. نسخه بتا نسخه آزمایشی بوده و نسخه dev نیز مربوط به نسخه توسعه دهندگان می باشد و ایده آل ترین انتخاب برای کاربران نیز نسخه stable یعنی نسخه نهایی و پایدار می باشد. دانلودها همیشه نسخه Stable را منتشر خواهد کرد. مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

google chrome مرورگر سریع و سبک کروم Google Chrome 32.0.1700.102

 

 

 

 

 

password مرورگر سریع و سبک کروم Google Chrome 32.0.1700.102رمز فایل: www.downloadha.com

download مرورگر سریع و سبک کروم Google Chrome 32.0.1700.102 لینک دانلود – 36 مگابایت لینک کمکی

 

 

حمزه حیدرنژاد بازدید : 4 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

این بار در سایت دانلودها ، پوسته ای زیبا ، ( تم ) برای مرورگر گوگل کروم با موضوع دانلودها برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد . این پوسته ( تم ) توسط تیم دانلودها تهیه شده است ،  اگر از محیط یکنواخت گوگل کروم خود خسته شده اید به شما پیشنهاد می کنیم تا از این  پوسته زیبا استفاده نمایید تا به گوگل کروم خود از لحاظ گرافیکی جلوه زیبایی ببخشید ، برای دانلود و مشاهده توضیحات نصب این تم می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید . 

 

Downloadha Chroum پوسته دانلود ها برای مرورگر گوگل کروم

 

 

 

 

 

caution پوسته دانلود ها برای مرورگر گوگل کروم نکته بسیار مهم : ممکن است این تم بر روی مانیتور ها با سایز بزرگ ( widescreen ) به درستی نمایش داده نشود . 

 

caution پوسته دانلود ها برای مرورگر گوگل کروم راهنمای نصب تم بر روی مرورگر گوگل کروم : بعد دانلود فایل ، آن را از حالت فشرده خارج کرده ، و فایل Downloadha.crx را انتخاب نمایید ، سپس در همان حال که فایل در حالت انتخاب می باشد ، آن رو بکشید و در مرورگر کروم خود رها کنید ، ( Drag&Drop ) با انجام این کار در پایین مرورگر خود پیامی را مشاهده می کنید ، این پیام اجازه نصب تم را از شما سوال می پرسد ، با مشاهده این پیام ، گزینه Continue را انتخاب کنید ، سپس بعد چند ثانیه کوتاه ، پنجره کوچکی را مشاهده خواهید کرد ، در این پنجره گزینه Add را انتخاب کنید ، حال از تم دانلودها بر روی مرورگر خود لذت ببرید .

 

caution پوسته دانلود ها برای مرورگر گوگل کروم بعد از نصب تم چگونه می توانم به حالت عادی برگردم ؟ : شما در هر زمان که خواستید می توانید از طریق زیر ، تم نصب شده رو غیر فعال کرده و دوباره به حالت عادی برگردید ، برای این کار ، به قسمت تنظیمات مرورگر گوگل کروم رفته ( همان سه خط در بالا سمت راست ) سپس گزینه Setting را انتخاب کرده ، در منوی تنظیمات در قسمت Appearace گزینه Reset to default theme را بزنید ، با این کار تم نصب شده غیر فعال شده و مرورگر شما به حالت عادی بر خواهد گشت .

 

password پوسته دانلود ها برای مرورگر گوگل کروم رمز فایل: www.downloadha.com

download پوسته دانلود ها برای مرورگر گوگل کروم لینک دانلود – 681 کیلوبایت

 

حمزه حیدرنژاد بازدید : 5 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که در وب گردی با کامپیوتر و لپ تاپ دیگران به وجود می آید ، حال این کامپیوتر و لپ تاپ برای شرکت ، دانشگاه یا کافی نت باشد ، این است که نمیتوان لینک های Bookmark شده را به راحتی به دیگر کامپیوترها انتقال داد و یا اینکه لینک های بوکمارک شده در مرورگرهای مختلف نظیر فایرفاکس و اپرا و کروم و… قابل انتقال به یکدیگر نیستند. کاربران معمولا برای این مشکل روش های مختلفی را امتحان میکنند که متاسفانه معمول ترین روش ، ذخیره لینک ها درون فایل متنی و سپس نقل و انتقال آن بین دیگر ویندوزها است. ولی این راه حل مناسبی نیست ، میتوانید به راحتی هرچه تمام تر این مشکل را حل کنید. LinkCollector نرم افزار قابل حمل و جالب است برای رفع مشکلات ذکر شده. با این نرم افزار کاربر به راحتی میتواند بوکمارک ها را ذخیره کند و ضمن اینکه در جای دیگر از آنها به راحتی استفاده کند ، آنها را بین مرورگرهای معروف نظیر Internet Explorer, Firefox, Opera و Google Chrome منتقل نماید. بنابراین کافی است بوکمارک ها را با این نرم افزار ذخیره کنید و سپس درون حافظه فلش یا هر حافظه دیگری قرار دهید و به راحتی نسبت به انتقال و استفاده از آنها اقدام کنید. این نرم افزار قابلیت ویرایش بوکمارک ها و حذف و اضافه کردن لینک به آنها را نیز دارا می باشد. با این نرم افزار همچنین میتوانید از به صورت کاملا جداگانه از بوکمارک مرورگرها نسخه پشتیبان تهیه کنید و از آنها در دیگر مرورگرها نیز استفاده کنید.

 

LinkCollector تبادل بوکمارک بین مرورگرها LinkCollector 4.6.7.0

 

 

 

 

 

password تبادل بوکمارک بین مرورگرها LinkCollector 4.6.7.0رمز فایل: www.downloadha.com

download تبادل بوکمارک بین مرورگرها LinkCollector 4.6.7.0 لینک دانلود – 3.3 مگابایت لینک کمکی

حمزه حیدرنژاد بازدید : 3 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

Internet Explorer مرورگر وبی سریع و مطمئن با ویژگی های طراحی شده مطابق با نسل جدید نرم افزارها و نیازهای کاربران و توسعه دهندگان می باشد. مرورگر اینترنت اکسپلورر برای کاربر ویژگی هایی را برای پاسخگویی به نیازهای توسعه دهندگان و طراحان وب را نیز فراهم می آورد. اینترنت اکسپلورر با پشتیبانی از استانداردهای وب، ابزار توسعه دهنده پیشرفته و بهبود وضعیت امنیتی، به منظور ارائه به کاربران به روزرسانی گشته است. در این نسخه سازگاری با خواسته کاربران و کدنویسی ها افزایش یافته است و با پشتیبانی از WebGL و High DPI به عنوان مرورگری پیشرفته قابل استفاده می باشد. همچنین باتوجه به قابل استفاده بودن این نسخه برای ویندوز ۸ ، پشتیبانی از صفحات لمسی نیز به این نسخه اضافه گردیده است. تکنولوژی سریع وبسایت با استفاده از پیش رندر و Prefetch و ذخیره و اولویت بندی اشیاء صفحه وب نیز باعث رقابت شدن این نسخه از نظر سرعت با مرورگرهایی نظیر فایرفاکس و کروم خواهد شد. نمایش صفحات و وبسایت های دارای جاوا اسکریپت بهبود یافته و محیط نرم افزار و ادغام آن با محیط ویندوز بهبود یافته است. 

 

ie11 نسخه جدید مرورگر مایکروسافت Internet Explorer 11.0.9600.16428

 

 

 

 

 

password نسخه جدید مرورگر مایکروسافت Internet Explorer 11.0.9600.16428رمز فایل: www.downloadha.com

download نسخه جدید مرورگر مایکروسافت Internet Explorer 11.0.9600.16428 لینک دانلود نسخه ۳۲ بیت – 28 مگابایت

download نسخه جدید مرورگر مایکروسافت Internet Explorer 11.0.9600.16428 لینک دانلود نسخه ۶۴ بیت – 53 مگابایت

حمزه حیدرنژاد بازدید : 4 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

ooVoo نرم افزاری جهت ارتباط صوتی و تصویری می باشد . نرم افزار ooVoo ابزار حرفه ای و محبوب برای برقراری ارتباط های تصویری می باشد . قادر به ارتباط تصویری همزمان با ۱۶ نفر در سراسر دنیا می باشد. که مهم ترین ویژگی این برنامه به حساب می آید . قابلیت چت نوشتاری نیز برای کاربران فراهم شده است . این برنامه برای سیستم عامل های ویندوز ، مک ، آندروید ، آیفون می توانید نصب نمایید . این نرم افزار قابلیت ارسال فایل و دریافت فایل همزمان را دارد که یکی از امکانات این نرم افزار می باشد . آخرین نسخه منتشر شده توسط شرکت ooVoo نسخه ۳.۶.۳.۱۱ می باشد که به صورت رایگان در دنیای مجازی منتشر شده است . یک امکان این برنامه داشتن تماس تلفنی به سراسر جهان یکی از ده ها قابلیت های این نرم افزار می باشد . در سایت اصلی این نرم افزار ذکر شده است که می توانید بدون داشتن اکانت در سایت با استفاده از اکانت فیس بوک لوگین نمایید.

ooVoo 3.6.3.11 ارتباط صوتی و تصویری ooVoo 3.6.3.11

 

سیستم مورد نیاز برای نصب برنامه :

Pentium 4 1Ghz with 512 MB of RAM
50 MB Hard disk space
Webcam and Headset
Broadband connection (Cable, DSL etc..)
Microsoft Windows 2000, XP, Vista or WIN 7 , 8

 

 

password ارتباط صوتی و تصویری ooVoo 3.6.3.11رمز فایل: www.downloadha.com

download ارتباط صوتی و تصویری ooVoo 3.6.3.11 لینک دانلود – 14 مگابایت | لینک کمکی

 

حمزه حیدرنژاد بازدید : 3 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

Opera سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

 

Opera 20.0 Final نسخه جدید مرورگر اپرا Opera 20.0 Final

 

 

password نسخه جدید مرورگر اپرا Opera 20.0 Final رمز فایل: www.downloadha.com

download نسخه جدید مرورگر اپرا Opera 20.0 Final لینک دانلود – 32 مگابایت | لینک کمکی

حمزه حیدرنژاد بازدید : 10 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

Ace Translator  نام نرم افزاری است که به راحتی  توانایی ترجمه ی متن های طولانی و لغات را  از هر زبانی که هستند ، به زبان فارسی و یا ۵۳ زبان خارجی دیگر را دارد. با داشتن این نرم افزار فرهنگ لغت دیگر نیازی ندارید که به سایت های ترجمه ی آنلاین مراجعه نمایید ؛ زیرا به طور مستقیم از کامپیوتر خود می توانید متون مورد نظر خود را ترجمه کنید. همچنین این نرم افزار قادر است تا صفحات وب سایت هایی را که در فایل Html ذخیره شده اند را اجرا کند و سپس ترجمه ی کلمات و متنهای موجود در آن را در اختیارتان قرار دهد. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده کافیست در هنگام استفاده از آن به اینترنت متصل شوید و سپس متن مورد نظر خود را با Copy و Paste وارد کادر اول نرم افزار کنید و بعد از آن زبانی را که می خواهید متن ترجمه شود را انتخاب کنید و بر روی گزینه ی  ترجمه کلیک کنید که پس از چند ثانیه نرم افزار ترجمه ی کامل متن را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن را به کمک نرم افزار بر روی کاغذ چاپ و یا در یک فایل متنی ذخیره کنید. علاوه بر این نرم افزار مجهز به تمامی امکانات نوشتاری مانند: Copy, Cut, Paste, Undo, Clear, Print, Save می باشد که می توانید برای انجام سریعتر مراحل ترجمه از آنها استفاده کنید.

 

Ace Translator 12.0.0.912 نرم افزار مترجم قدرتمند Ace Translator 12.0.0.912

 

 

password نرم افزار مترجم قدرتمند Ace Translator 12.0.0.912 رمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار مترجم قدرتمند Ace Translator 12.0.0.912 لینک دانلود – 4 مگابایت | لینک کمکی

 

حمزه حیدرنژاد بازدید : 4 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار Raidcall با تمام نرم افزار های چت فرق دارد . این نرم افزار امکان چت تصویری و صوتی برای شما فراهم می نماید . نرم افزار رادیکال امکان چت با گیمرها را دارد و حدود ۲۰۰ بازی را پشتیبانی می کند . این نرم افزار امکاناتی دارد جهت ظبط صدای چت ، ظبط چت های تصویری حدود ۸۰ درصد از مصاحبه های اینترنتی توسط Raidcall انجام میگردد . Raidcall یک مسنجر قدرتمند تحت وب می باشد ، رادیکال حدود ۵۰۰ هزار عضو دارد و یکی از معتبرترین نرم افزار های گفتگو آنلاین سطح B شناخته شده است .

 

Raidcall 7.3.4 گفتگو صوتی با نرم افزار Raidcall 7.3.4

 

 

 

password گفتگو صوتی با نرم افزار Raidcall 7.3.4رمز فایل: www.downloadha.com

download گفتگو صوتی با نرم افزار Raidcall 7.3.4 لینک دانلود –  6 مگابایت | Multiupload

 

حمزه حیدرنژاد بازدید : 4 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

چنانچه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer  می باشد آشنایی دارید، تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت نمایید. نرم افزار µTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد، این نرم افزار براحتی امکان بارگذاری  و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید. µTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.

 

%b5Torrent 3.4.1 دانلود از تورنت µTorrent 3.4.1

 

 

 

password دانلود از تورنت µTorrent 3.4.1رمز فایل: www.downloadha.com

download دانلود از تورنت µTorrent 3.4.1 لینک دانلود – 2.6 مگابایت | لینک کمکی

 

حمزه حیدرنژاد بازدید : 6 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

Mozilla Firefox نسخه نهایی مروگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 28.0 Final

 

 

password نسخه نهایی مروگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 28.0 Final رمز فایل: www.downloadha.com

download نسخه نهایی مروگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 28.0 Final لینک دانلود – 25.24 مگابایت | لینک کمکی

حمزه حیدرنژاد بازدید : 3 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.19.5 Final

 

 

تغییرات اعمال شده در این نسخه :

- Improved video recognition in web players
- Fixed bugs

 

آموزش فعال سازی نرم افزار Internet Download Manager:

1) ابتدا دقت داشته باشید که حتما آنتی ویروس شما غیرفعال باشد تا از پاک شدن فایل فعال سازی نرم افزار جلوگیری شوید.

۲) حال فایل دانلود شده خود را از حالت فشرده خارج کنید.

۳) با استفاده از CTRL + ALT + DELETE به قسمت Task Manager و سپس بخش Processes رفته و فایل اجرایی IDMan.exe را پیدا کنید. روی آن راست کلیک کرده و گزینه End Process را انتخاب نمایید. (در صورت نبود این فایل اجرایی در لیست Processes به مرحله ۴ بروید)

۴) حال فایل اکسترکت شده در مرحله ۲ را باز کرده و فایل اجرایی موجود را نصب نمایید.

۵) پس از اتمام نصب، فایل Patch را به صورت Run As Administrator اجرا کنید و نرم افزار خود را پچ نمایید. حال به اجرای نرم افزار بپردازید.

توجه: در صورت دریافت اررور Could not found، محل نصب نرم افزار را به صورت دستی وارد نمایید. هنگامی که از شما درخواست جستجو برای فایل اجرایی نرم افزار شد، آن را تایید کنید و فایل اجرایی نرم افزار را که واقع در یکی از دو فولدر Program Files\Internet Download Manager یا Program Files(x86)\Internet Download Manager می باشد انتخاب نمایید و اجازه دهید نرم افزار پچ شود.

 

password آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.19.5 Final رمز فایل: www.downloadha.com

download آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.19.5 Final لینک دانلود – 5.72 مگابایت | لینک کمکی

 

درباره ما
Profile Pic
سلام.خیلی میبخشید که آدرس وبلاگ به محتویات داخل آن نمی خوره.موضوع اینه که من این وبلاگ رو برای یه مسابقه ساخته بودم ولی بعد از مسابقه تصمیم گرفتم درش برنامه،بازی و کلی چیزای دیگه بذارم.اگر از این وبلاگ راضی نیستید من بعدا اون رو حذف میکنم و بهتر و زیبا تر میسازم.پس منتظر باشید تا وبلاگ جدید را بسازم بعد آدرس اون رو در این وبلاگ درج میکنم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 59
  • بازدید کلی : 1,031