loading...
قلعه دانلود
حمزه حیدرنژاد بازدید : 4 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار Raidcall با تمام نرم افزار های چت فرق دارد . این نرم افزار امکان چت تصویری و صوتی برای شما فراهم می نماید . نرم افزار رادیکال امکان چت با گیمرها را دارد و حدود ۲۰۰ بازی را پشتیبانی می کند . این نرم افزار امکاناتی دارد جهت ظبط صدای چت ، ظبط چت های تصویری حدود ۸۰ درصد از مصاحبه های اینترنتی توسط Raidcall انجام میگردد . Raidcall یک مسنجر قدرتمند تحت وب می باشد ، رادیکال حدود ۵۰۰ هزار عضو دارد و یکی از معتبرترین نرم افزار های گفتگو آنلاین سطح B شناخته شده است .

 

Raidcall 7.3.4 گفتگو صوتی با نرم افزار Raidcall 7.3.4

 

 

 

password گفتگو صوتی با نرم افزار Raidcall 7.3.4رمز فایل: www.downloadha.com

download گفتگو صوتی با نرم افزار Raidcall 7.3.4 لینک دانلود –  6 مگابایت | Multiupload

 

حمزه حیدرنژاد بازدید : 4 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

چنانچه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer  می باشد آشنایی دارید، تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت نمایید. نرم افزار µTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد، این نرم افزار براحتی امکان بارگذاری  و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید. µTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.

 

%b5Torrent 3.4.1 دانلود از تورنت µTorrent 3.4.1

 

 

 

password دانلود از تورنت µTorrent 3.4.1رمز فایل: www.downloadha.com

download دانلود از تورنت µTorrent 3.4.1 لینک دانلود – 2.6 مگابایت | لینک کمکی

 

حمزه حیدرنژاد بازدید : 6 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

Mozilla Firefox نسخه نهایی مروگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 28.0 Final

 

 

password نسخه نهایی مروگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 28.0 Final رمز فایل: www.downloadha.com

download نسخه نهایی مروگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 28.0 Final لینک دانلود – 25.24 مگابایت | لینک کمکی

حمزه حیدرنژاد بازدید : 3 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.19.5 Final

 

 

تغییرات اعمال شده در این نسخه :

- Improved video recognition in web players
- Fixed bugs

 

آموزش فعال سازی نرم افزار Internet Download Manager:

1) ابتدا دقت داشته باشید که حتما آنتی ویروس شما غیرفعال باشد تا از پاک شدن فایل فعال سازی نرم افزار جلوگیری شوید.

۲) حال فایل دانلود شده خود را از حالت فشرده خارج کنید.

۳) با استفاده از CTRL + ALT + DELETE به قسمت Task Manager و سپس بخش Processes رفته و فایل اجرایی IDMan.exe را پیدا کنید. روی آن راست کلیک کرده و گزینه End Process را انتخاب نمایید. (در صورت نبود این فایل اجرایی در لیست Processes به مرحله ۴ بروید)

۴) حال فایل اکسترکت شده در مرحله ۲ را باز کرده و فایل اجرایی موجود را نصب نمایید.

۵) پس از اتمام نصب، فایل Patch را به صورت Run As Administrator اجرا کنید و نرم افزار خود را پچ نمایید. حال به اجرای نرم افزار بپردازید.

توجه: در صورت دریافت اررور Could not found، محل نصب نرم افزار را به صورت دستی وارد نمایید. هنگامی که از شما درخواست جستجو برای فایل اجرایی نرم افزار شد، آن را تایید کنید و فایل اجرایی نرم افزار را که واقع در یکی از دو فولدر Program Files\Internet Download Manager یا Program Files(x86)\Internet Download Manager می باشد انتخاب نمایید و اجازه دهید نرم افزار پچ شود.

 

password آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.19.5 Final رمز فایل: www.downloadha.com

download آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.19.5 Final لینک دانلود – 5.72 مگابایت | لینک کمکی

 

حمزه حیدرنژاد بازدید : 2 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

IHF Handball Challenge 14 یکی از بازی های شبیه ساز ورزش هندبال می باشد توسط کمپانی Plug In Digital برای کنسول منتشر شده است. این بازی هیجان انگیز و زیبا می تواند امکانی را فراهم کند تا حداقل به صورت مجازی هم که شده کاربران ورزش جذاب هندبال را تجربه کنند. تمامی قوانین حاکم بر بازی هندبال به خوبی در محیطی مجازی پیاده شده است و گیمر را به دنیای پر از چالش یک بازی ورزشی مهیج می برد. این بازی جذاب که دارای مسابقات، کاپ ها، تمرینات، آموزش ها و قسمت های دیگر است محیط یک ورزشگاه سرپوشیده را در قالب یک بازی به تصویر می کشد که کاربر باید با پاسکاری های سریع و مداوم و البته دقت، سرعت و قدرتی که چاشنی ضربات نهایی می کند برنده مسابقات مختلف شود.

Update: IHF Handball Challenge 14 XBOX360-COMPLEX added!

 

IHF Handball Challenge 14 xbox360 cover small دانلود بازی IHF Handball Challenge 14 برای XBOX360

 

 

تصاویری از محیط بازی:

IHF Handball Challenge 14 screenshots 01 small دانلود بازی IHF Handball Challenge 14 برای XBOX360 IHF Handball Challenge 14 screenshots 02 small دانلود بازی IHF Handball Challenge 14 برای XBOX360

IHF Handball Challenge 14 screenshots 03 small دانلود بازی IHF Handball Challenge 14 برای XBOX360 IHF Handball Challenge 14 screenshots 04 small دانلود بازی IHF Handball Challenge 14 برای XBOX360

IHF Handball Challenge 14 screenshots 05 small دانلود بازی IHF Handball Challenge 14 برای XBOX360 IHF Handball Challenge 14 screenshots 06 small دانلود بازی IHF Handball Challenge 14 برای XBOX360

download دانلود بازی IHF Handball Challenge 14 برای XBOX360 دانلود نسخه سالم COMPLEX به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

حمزه حیدرنژاد بازدید : 3 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

Cabela’s Big Game Hunter: Pro Hunts بازیکنان را در نقش چهار شکارچی حرفه ای قرار می دهد، که عبارتند از: Wade Middleton، Jim Shockey، Ralph و Vicki Cianciarulo. مکان هایی که شما در آن به ماجراجویی می پردازید، در چهار مکان مختلف آمریکای شمالی رخ خواهد داد؛ هر کدام از این مناطق دارای آب و هوای متفاوت و گونه های مختلف جانوران می باشد. عنوان Cabela’s Big Game Hunter: Pro Hunts پلیرها را به صورت یک چکارچی حرفه ای در خواهد آورد.  شکارچیان و شخصیت های اصلی این بازی Wade Middleton, Jim Shockey, Ralph و Vicki Cianciarulo هستند. حادثه و اکثر شکارهای مد نظر در آمریکای شمالی انجام می شود. هر یک از نقاط مربوطه در آمریکایی شمالی شامل حیوانات خاص خود می شود. از نقاط مدر نظر در آمریکای شمالی می توان جنوب غربی، مناطق جنگلی شرقی و شمال غربی اقیانوس آرام نام برد. بازی Cabela’s Big Game Hunter: Pro Hunts در ۲۶ مارس امسال در استیم و PlayStation Network منتشر خواهد شد. از بازی انتظار می رود که یکی از بهترین های سبک بازی های شکارچی قرار گیرد.

 

Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts xbox360 cover small دانلود بازی Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts برای XBOX360

 

 

تصاویری از محیط بازی:

Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts screenshots 01 small دانلود بازی Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts برای XBOX360 Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts screenshots 02 small دانلود بازی Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts برای XBOX360

Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts screenshots 03 small دانلود بازی Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts برای XBOX360 Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts screenshots 04 small دانلود بازی Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts برای XBOX360

Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts screenshots 05 small دانلود بازی Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts برای XBOX360 Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts screenshots 06 small دانلود بازی Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts برای XBOX360

download دانلود بازی Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts برای XBOX360 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Direct Link

حمزه حیدرنژاد بازدید : 1 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

داستان Ground Zeroes در سال ۱۹۷۵ میلادی، چند ماه پس از اتفاقات Peace Walker رخ می دهد. در این قسمت نیز شاهد بازگشت Big Boss (اسنیک) به عنوان قهرمان اصلی بازی خواهیم بود. اولین ماموریت وی این است که با همکاری ارتش بدون مرز وارد یک کمپ آمریکایی که منطقه‌ای ممنوعه از خاک کشور کوبا؛ شود. این کمپ Omega نام دارد. یکی از ماموریت‌های اسنیک در این کمپ یافتن جاسوس Cipherها، Paz Ortega می‌باشد که با وی در طی جریانات Peace Walker آشنا شده بودیم. یکی دیگر از ماموریت‌های وی نجات Chico Libre، پسربچه ای که در Peace Walker دستگیر شد و علی‌رغم تلاشش برای نجات یافتن، دست به جایی نبرد. زمانی که اسنیک در حال انجام این ماموریت است، پایگاه اصلی ارتش بدون مرز مورد حمله‌ی گروهی مخفی با اسم رمز XOF به رهبری فردی با نام Skull Face قرار می‌گیرد. اتفاقاتی که در طی این ماموریت رخ می‌دهد دلیل اصلی تغییر رفتار و شخصیت اسنیک در نسخه‌ی بعدی The Phantom Pain خواهد بود.

 

Metal Gear Solid V Ground Zeroes xbox360 cover small دانلود بازی Metal Gear Solid V: Ground Zeroes برای XBOX360

 

 

XOF چه کسانی هستند؟
به نظر می‌رسد که گروه XOF، یکی از گروهک‌های ارتش آمریکاست ولی دشمنی اصلی آنها با سربازان بدون مرز  و گروهک Fox می‌باشد.در تریلری که از بازی منتشر شد شاهد بودیم که، Skull Face، رهبر گروه XOF تمام جزئیات مربوط به حضورش را در Camp Omega از بین می‌برد؛ اینطور برداشت می شود که این فرد در ابتدای داستان بر مخفی بودن گروهش پافشاری می‌کند. همچنین عبارت From Fox two Phantoms were born که شعار این عنوان نیز می‌باشد، می تواند اشاره‌ای به رهبران دو گروه Fox و Xof یعنی بیگ‌باس و Skull Face باشد.

گیم پلی
درست مانند نسخه‌ی Peace Walker، این عنوان نیز با ارائه‌ی یک پایگاه اصلی برای ارتش بدون مرز، به بازیباز این اجازه را می‌دهد تا اسلحه های جدید تولید کرده و تجهیزات جدیدی را بسازند. مطمئنا کسانی که نسخه Peace Walker را تجربه کرده‌اند با این قابلیت آشنا هستند. همچنین این بازی به بازیباز‌ها این امکان را می‌دهد تا توسط گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند خود به این پایگاه متصل شدهو در طول بازی آن را کنترل کنند. کارگردان افسانه‌ای این سری، استاد Hideo Kojima قول یک سیستم جدید تغییر شب و روز را به طرفداران داده است. همچنین با توجه به انتخاب شما  در چگونگی نقل‌مکان از یک نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر، ساعات شبانه روز در مقصد متفاوت خواهد بود. یعنی مطمئنا حرکت با یک اتومبیل و یا هلیکوپتر در ماموریت‌هایی که عجله دارید تا به نقطه‌ی دیگری برسید معقولانه‌تر به نظر می‌رسد و این مسئله می تواند چالش‌های بزرگی را با توجه به تاکید بازی بر روی مخفی-کاری به همراه داشته باشد. یکی دیگر از نو‌آوری‌های این نسخه، تاثیر تصمیم بازیباز‌ها در روند داستان بازی است. انتخاب شخص در ترتیب انجام ماموریت‌ها در داستان تاثیر می گذارد اما با این همه، تمام بازیباز‌ها پیام پایانی بازی را متوجه خواهند شد.جزئیات چهره‌ها، نورپردازی، باران همه و همه به لطف قدرت Fox Engine در این عنوان غوقا می‌کنند!
کوجیما درباره‌ی Metal Gear‌های قبلی چنین می گوید: “نسخه‌های قبلی بازیباز را مجبور می کردند تا در یک مسیر مستقیم داستانی از نقطه‌ی A به نقطه‌ی B بروند، و در این میان مقدار مشخصی از آزادی عمل وجود داشت.” اما در نسخه‌ی جدید تیم Kojima تصمیم‌گیری را به طور کامل بر عهده‌ی بازیباز گذاشته‌اند تا بازیباز خود تصمیم بگیرد چگونه ماموریت را به انجام برساند. این مسئله به کوجیما بیش از پیش کمک می کند تا “تجربه‌ی یک بازی جهان-باز واقعی” را، طبق گفته‌ی خودش؛ برای بازیبازان به ارمغان بیاورد.

در بازی، بیگ‌باس یک عدد دوربین به همراه خواهد داشت که با استفاده از آن قادر خواهد بود، دشمنان را علامت‌گذاری کرده و شناخت بهتری نسبت به محیط  عملیات پیدا کند، نقاط ضعف و قوت آن را شناسایی کرده و هرطور که دوست دارد وارد محیط شود. این دوربین، به گفته‌ی کوجیما بخش اعظمی از بازی را در بر خواهد گرفت. همچنین بازیباز می تواند با فشردن کلیدی، موقعیت دشمنان را روی نقشه ثبت کند. این قابلیت نه تنها به بازیباز کمک می‌کند حرکت دشمنان را لحظه به لحظه زیر نظر بگیرد بلکه، به آنها در طرح‌ریزی برنامه‌ای برای رسیدن به هدف موجود در‌آن محیط کمک به سزایی خواهد نمود.

همچنین طی تریلری که از بازی منتشر شد، بخش جذاب اعتراف‌گیری نیز همچنان به حضور خود در این قسمت ادامه خواهد داد. در تریلر دیده شد که بیگ‌باس به یک برج دیده‌بانی رسیده و از آن بالا می‌رود و سپس نگهبان را به پایین پرتاب کرده، پروژکتور موجود در برج را به طرف دو تن از سربازان دیگر انداخته آنها را از مسیرشان منحرف می‌کند. سپس به دنبال یکی از آنها رفته و در تاریکی چاقوی خود را بر روی گلوی وی گذاشته از وی سوالی می پرسد. سرباز نیز سریعا مکان هدف مورد نظر را لو داده و بلافاصله توسط بیگ‌باس به وسیله‌ی چاقویی که در سینه‌اش فرو می‌رود کشته می‌شود. حرکتی بسیار خشن و بی‌رحمانه!

در قسمتی از همین تریلر، قابلیت جدیدی از گیمپلی به نمایش در‌آمد. یکی از سربازان متوجه حضور بیگ‌باس در محیط می‌شود. مثل همیشه علامت تعجب قرمز رنگ به همراه صدای مخصوصش، که جزئی از ریشه و پایه‌ی این بازی می‌باشند، بالای سر شخص ظاهر شده و وی بلافاصله اقدام به درخواست نیروی کمکی می کند. اما در همین لحظه صحنه آهسته شده و به بازیباز این اجازه را می دهد تا سرباز را قبل از اینکه به بیسیمش دست بزند، به قتل برساند. این قابلیت شباهت زیادی به قابلیت Breach درب‌ها در سری Call of Duty دارد.

منبع توضیحات: گیم فا

 

تصاویری از محیط بازی:

Metal Gear Solid V Ground Zeroes screenshots 01 small دانلود بازی Metal Gear Solid V: Ground Zeroes برای XBOX360 Metal Gear Solid V Ground Zeroes screenshots 02 small دانلود بازی Metal Gear Solid V: Ground Zeroes برای XBOX360

Metal Gear Solid V Ground Zeroes screenshots 03 small دانلود بازی Metal Gear Solid V: Ground Zeroes برای XBOX360 Metal Gear Solid V Ground Zeroes screenshots 04 small دانلود بازی Metal Gear Solid V: Ground Zeroes برای XBOX360

Metal Gear Solid V Ground Zeroes screenshots 05 small دانلود بازی Metal Gear Solid V: Ground Zeroes برای XBOX360

download دانلود بازی Metal Gear Solid V: Ground Zeroes برای XBOX360 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

حمزه حیدرنژاد بازدید : 2 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

نینجا زخمی و خونین به زمین افتاده است. او فقط به فکر گرفتن انتقام خویش است و می داند که در حال مرگ است … عضویت در گروه به این سادگی ها نیست. نینجا ها بسیار مرگبار هستند و فقط مرگبارترین ها را میپذیرند. کسی که بخواهد در این خانواده عضو شود باید وحشی و قدرتمند باشد، چرا که آن ها هر کسی را نمی پذیرند. هر نینجایی برای به پایان رساندن دوره ی  آموزشی خویش و در حقیقت برای دادن آزمون نهایی باید با یک استاد حقیقی نینجا مبارزه کند، کاری که هر کسی از پس آن بر نمی آید. برای چند سال مداوم Yaiba یک استاد درجه آخر و فوق العاده نینجا بود. اما او توانایی پذیرش توهین هایی که به او می شد را نداشت. او توهین را نمی پذیرفت. آن هم از طرف ایالاتی  که تشکیل شده بودند از افراد پست و دون مایه. Yaiba تحمل این را نداشت که آن مردم بزدل Ryu Haybusa را بزرگتر از او بدانند. کسی که در نظر Yaiba یک احمق بود. Yaiba نمی توانست بپذیرد که قبیله خودش نیز این عقیده که Ryu برتر است را داشته باشد و به همین دلیل تمام افراد قبلیه خویش را قتل عام کرد. امکان نداشت که Yaiba و Ryu در یک جا به عنوان نینجای برتر فعالیت کنند. همه میدانستند به زودی نبردی بین این دو شکل خواهد گرفت و این اتفاق افتاد… جنگ میان این دو آغاز شد و پانزده نینجایی که تنها یاران Yaiba بودند کشته شدند. Yaiba تمام یار های خویش را از دست داده بود. دیگر فقط خودش مانده بود و آن Ryu Haybusa که هنوز هم در نظر Yaiba یک بزدل به نظر می رسید. اما Yaiba چیزی را فراموش کرده بود. Ryu Haybusa سلاحی سهمگین داشت. شمشیر اژدها در دستان او بود. نبردی شدید در گرفت. هر دو بسیار زخمی شدند اما زمانی که گرد و غبار های بلند شده فرو نشست در حقیقت Yaiba شکست خورده بود. چیزی بسیار بدتر از شکست. Ryu Haybusa در آن لحظه پیروز ایستاده بود. او یک چشم Yaiba را گرفته بود. یک بازویش را قطع کرده بود. در حقیقت Yaiba مرده بود…

 

yaiba ninja gaiden z xbox360 cover دانلود بازی Yaiba Ninja Gaiden Z برای XBOX360

تصاویری از محیط بازی:

yaiba ninja gaiden z screenshots 01 small دانلود بازی Yaiba Ninja Gaiden Z برای XBOX360 yaiba ninja gaiden z screenshots 02 small دانلود بازی Yaiba Ninja Gaiden Z برای XBOX360

yaiba ninja gaiden z screenshots 03 small دانلود بازی Yaiba Ninja Gaiden Z برای XBOX360 yaiba ninja gaiden z screenshots 04 small دانلود بازی Yaiba Ninja Gaiden Z برای XBOX360

 

download دانلود بازی Yaiba Ninja Gaiden Z برای XBOX360 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

 

حمزه حیدرنژاد بازدید : 2 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (1)

مانند بازی های قبلی این سری، شخصیت خود را به سلیقه و خصویاتی که مایل هستید می سازید و وارد بازی می شوید.حال داستان این شخصیت ساخته شده این است که توسط نیرویی شیطانی (که پس از پیروزی تاریکی بر نور بودجود آمده است) نفرین شده و حال درصدد پیدا کردن راهی برای از بین بردن این نفرین و راه برگشت به ماهیت خود و انسان شدن است.از بخش داستان بازی، اطلاعات زیادی منتشر نشده، اما با تجربه ای که از قسمت اول بدست آمده میتوان گفت که داستانی پرپیچ و خم به همراه لحظه های دراماتیک و احساسی برای گیمرها تدارک دیده شده است.شیوه ی روایت در سری بازی های ارواح این گونه است که بازیباز بدون هیچ اطلاعاتی از شخصیت و دنیای اطراف آن، شروع به پیشروی و کنترل کرکتر می کند اما پس از مدتی با شخصیت و دنیای بازی و ماجراهای آن خو می گیرد و هدفش را پیدا می کند.این نوع داستان سرایی شاید در نگاه اول جالب و کسل کننده باشد اما برای گیمرهای صبور که بازی را ادامه می دهند، می تواند خاطره آفرین باشد. کارگردان بازی، اعلام کرده که داستان بازی ارتباطی غیرمستقیم (!) با اجداد خود دارد و مخاطب ها قطعا نشانه هایی از Dark Souls و Demon Souls را در روند بازی خواهند دید، هرچند که این نشانه ها بسیار کوچک و ناچیز است، برای مثال داستان بازی در یک منطقه ی دیگر از این دنیای تاریک روایت می شود اما درهمان برحه ی زمانی است که ممکن که گاهی این خطوط متقاطع شوند(!).ایشان در ادامه اظهار داشتند که یکی از عوامل و فاکتور های داستان و ماجرای بازی، مفهوم و وجودیت زمان است و در بازی به این بعد نیز اشاره هایی خواهد شد.

 

Dark Souls II xbox360 cover small دانلود بازی Dark Souls II برای XBOX360

 

 

گیم پلی و روند بازی که از قوانین نقش آفرینی با زمینه ای اکشن و دلهر آور پیروی می کند.سازندگان بازی این بار گفته اند که درکنار حفظ هسته ی اصلی بازی، تغیییراتی مفید برای نسخه ی جدید ایجاد کرده اند که هم بازی در ریشه های خود باقی بماند و هم نوآوری هایی بوجود آید،  طرفدارن قدیمی این سری هم راضی خواهند بود، در نتیجه قطعا مکانیزم اصلی مبارزات و پاداش و دیگر اجزای گیم پلی همانند ریشه ها باقی خواهند ماند.مکانیزم اصلی گیم پلی براساس روح است، یعنی شما دشمنان خودرا از بین می برید تا روح بدست آورید، با میزان روح بدست آمده می توانید آیتم هایی چون ابزار و آپگرید و…برای خود فراهم کنید و در اثر کشته شدن شخصیت، تمام روح باقیمانده از بین می رود(که همین یکی از بزرگترین مجازات های بازی است).در این قسمت شاهد روند گیم پلی، سرراست تر و قابل فهم تری خواهیم بود اما به گفته ی سازندگان حتی درجه ای از دشواری بازی کم نشده، بلکه سخت تر نیز شده است و با  مهات بیشتری باید وارد میدان جنگ شوید(!)، و یه گفته ی سازندگان، تنها راه برای غلبه بر این سختی ها، استوار بودن گیمرها است(!) و این که هیچوقت امید خودرا برای پیروزی از دست ندهند، حتی اگر بازی بازها مهارتی کافی داشته باشند می توانند درهمان اوایل مبارزه، دشمن را از پای در بیاورند و این نشان می دهد که سازندگان درکنار سختی اصیل گیم پلی، جذابیت آن را نیز نگه دارد.به گفته ی سازندگان، این نسخه نقشه و دنیایی به وسعت قبل خواهد داشت اما گیم پلی و فضایی بازتر و آزادتر دارد و گشت و گذار و سفرها در کنار ماموریت های جانبی جزو اولویت های اصلی بازی است، این مامورت های جانبی چیزی فراتر از سطح و جایگاه ظرفیت بازی باز را به او نشان می دهد و کسانی که این مراحل از بازی را انجام می دهند در سه کلمه (دل شیر دارند!) زیرا ناگهان با درجه ی سختی بالاتر از آنچه هست روبرو خواهند شد که گویا این، از نظر سازندگان جذاب است (چیزی که برای ما ترسناک است!).

 

در کنار این ماموریت ها، مسیرهای مخفی مخوفی نیز درنظر گرفته شده است که این راه ها در اثر تخریب توسط اشخاص داخل بازی (دشمن یا دوست) نمایان می شوند و شما می توانید از آن ها استفاده کنید.تعداد نبردها و باس فایت ها در این نسخه افزایش یافته است و درکنار این جنبه های اکشن، سازندگان معماها و پازل هایی نیز در گیم پلی گنجانده اند که کمی از هوش بازی باز استفاده شود(که طبیعتا این معماها سخت خواهد بود!)، علاوه بر این ها درطول بازی با محیط ها و دشمنان متنوعی نیز روبرو می شویم که هر کدام دشواری و رفتاری متفاوت را دارا می باشند.اطلاعات نشان می دهد با یک گیم پلی نفس گیر، متنوع و پر از نوآوری روبرو هستیم، پس تا آن زمان سعی کنید مهارت خود در Rpg را تقویت کنید که به مشکل برنخورید

منبع توضیحات: گیم فا

 

تصاویری از محیط بازی:

Dark Souls II screenshots 01 small دانلود بازی Dark Souls II برای XBOX360 Dark Souls II screenshots 02 small دانلود بازی Dark Souls II برای XBOX360

Dark Souls II screenshots 03 small دانلود بازی Dark Souls II برای XBOX360 Dark Souls II screenshots 04 small دانلود بازی Dark Souls II برای XBOX360

Dark Souls II screenshots 05 small دانلود بازی Dark Souls II برای XBOX360 Dark Souls II screenshots 06 small دانلود بازی Dark Souls II برای XBOX360

download دانلود بازی Dark Souls II برای XBOX360 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

حمزه حیدرنژاد بازدید : 21 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

درا ین بازی شما در نقش کارکتری با نام “new kid in town” که در سریال این عنوان حضور نداشت البته به همراه کاراکتر های معروف سریال مانند Butters , Cartman و Kenny ایفای نقش می کنید. داستان بازی بسیار ساده است : شما یعنی “new kid in town” وارد جنگ فانتزی Cartman با گروه حریف می شوید که تظاهر می کنند Drow Elf هستند. پس از مدتی می بینید  که از South Park چیزی جز ویرانه باقی نمانده و مردم مجبور شده اند در چادر ها زندگی کنند. در South Park جک های مختلف و البته تندی خواهید شنید و همان طور که در قبل ذکر شده این بازی بیشتر برای خنداندن مردم است و اصلا برای کودکان مناسب نیست و اگر انتظار بازی شبیه به Angry Birds از این عنوان دارید سخت در اشتباهید حتی صحنه هایی در بازی وجود داشت که Ubisoft آنها سانسور کرده است! سبک بازی RPG و به صورت دو بعدی است و چون این بازی از سریال آن گرفته شده سعی شده است تا گیم پلی آن نیز شبیه به سریال باشد. در بازی چهار کلاس وجود دارد: Fighter, Thief, Mage و Jew که هر کدام قابلیت های مخصوص خود را دارند. در بازی قبلیت Loot هم وجود دارد که  به خوبی کار نشده است و بازی از QTE نیز بهره می برد. مهمترین ضعف این بازی  گیم پلی بازی و نبرد های از پیش تایین شده ی آن است مثلا وقتی شما می خواهید حمله یا دفاع کنید باید ان را در زمان خاصی انجام دهید و اگر موفق نشدید نمی تونید به حریف صدمه ای بزنید و یا صدمه خواهید دید. تقریبا گرفتا نمره ی PERFECT در هر مبارزه غیر ممکن است چون سپر ها و بلاک های شما نمی توانند شما در حملات دشمنان نجات دهند و در صورت حمله ی دشمن آسیب خواهید دید. علاوه بر این The Stick Of Truth گیمپلی و ماموریت های فرعی بسیار آسانی دارد و شما می توانید به راحتی این بازی را به اتمام برسانید و با چالش خاصی روبه رو نخواهید شد. گیم پلی این بازی ۱۲ ساعت طول می کشد و قسمت مولتی پلیر ندارد.

Southpark Stick of Truth XBOX360-iMARS_NTSC_REPACK

Southpark Stick of Truth XBOX360-COMPLEX_PAL

 

Southpark Stick of Truth xbox360 cover small دانلود بازی Southpark Stick of Truth برای XBOX360

 

 

تصاویری از محیط بازی:

Southpark Stick of Truth screenshots 01 small دانلود بازی Southpark Stick of Truth برای XBOX360 Southpark Stick of Truth screenshots 02 small دانلود بازی Southpark Stick of Truth برای XBOX360

Southpark Stick of Truth screenshots 03 small دانلود بازی Southpark Stick of Truth برای XBOX360 Southpark Stick of Truth screenshots 04 small دانلود بازی Southpark Stick of Truth برای XBOX360

Southpark Stick of Truth screenshots 05 small دانلود بازی Southpark Stick of Truth برای XBOX360 Southpark Stick of Truth screenshots 06 small دانلود بازی Southpark Stick of Truth برای XBOX360

download دانلود بازی Southpark Stick of Truth برای XBOX360 دانلود نسخه NTSC به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

 

download دانلود بازی Southpark Stick of Truth برای XBOX360 دانلود نسخه PAL به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

تعداد صفحات : 9

درباره ما
Profile Pic
سلام.خیلی میبخشید که آدرس وبلاگ به محتویات داخل آن نمی خوره.موضوع اینه که من این وبلاگ رو برای یه مسابقه ساخته بودم ولی بعد از مسابقه تصمیم گرفتم درش برنامه،بازی و کلی چیزای دیگه بذارم.اگر از این وبلاگ راضی نیستید من بعدا اون رو حذف میکنم و بهتر و زیبا تر میسازم.پس منتظر باشید تا وبلاگ جدید را بسازم بعد آدرس اون رو در این وبلاگ درج میکنم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 72
  • بازدید کلی : 1,044